
13 oct. Fundația Regală Margareta a României angajează Manager de Proiect
Fundația Regală Margareta a României caută un manager de proiect cu experiență care să pună suflet în munca sa și să-și dorească să fie parte a unei echipe care vrea să schimbe România în mai bine!
Job-ul vizează proiectul „Cluburile Generații – educație nonformală tip outdoor pentru copii cu sprijinul profesorilor” finanțat prin POCU, Axa prioritară nr. 6 – Educație și competențe, Prioritatea de investiții – 10.i. Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, nonformale și informale pentru reintegrarea în educație și formare.
Poziția este pentru 4 ore/zi timp de 18 luni, dar ne dorim pe cineva care să rămână parte din echipa noastră permanentă.
➤ Atribuții principale:
- Elaborarea metodologiei de management și a procedurilor de lucru
- Managementul proiectului la toate nivelurile și etapele
- Planificarea și organizarea proiectului
- Comunicarea bidirecțională directă cu toți membrii echipei
- Monitorizarea graficului de implementare a proiectului
- Gestionarea eficientă a tuturor resurselor
- Asigurarea raportării
- Monitorizarea Planului de achiziții
- Verificarea și aprobarea rapoartelor de activitate și fișelor de pontaj lunare ale membrilor echipei
- Identificarea soluțiilor de rezolvare a problemelor intervenite, în vederea maximizării eficienței din cadrul proiectului
- Asigurarea elaborării/coordonării întocmirii actelor adiționale și a notificărilor necesare a fi înaintate către AM/OI POCU în vederea evaluării și aprobării pentru modificarea cererii de finanțare
- Crearea, dezvoltarea și implementarea unui Plan de monitorizare și evaluare internă, conținând proceduri de planificare, implementare și monitorizare necesare proiectului
- Elaborarea de rapoarte de monitorizare și evaluare
- Respectarea confidențialității datelor personale și respectarea legislației privind prelucrarea datelor cu caracter personal
➤ Educație solicitată: studii superioare absolvite (3 ani)
➤ Experiența profesională solicitată: experiență în coordonarea și managementul proiectelor (6 ani)
➤ Alte cerințe: absolvirea unui curs de „Manager proiect”
Dacă acest post vi se potrivește, trimiteți rapid un CV cu experiența relevantă bine subliniată la adresa mugurel.margarit@principesa.ro, până la data de 21 octombrie 2022.