15 mai Angajăm Asistent Social pentru Telefonul Vârstnicului la București!
Cine suntem noi și de cine avem nevoie?
Suntem echipa de la Telefonul Vârstnicului, serviciu social licențiat, singura linie telefonică gratuită și confidențială, accesibilă la nivel național, dedicată persoanelor vârstnice, ce oferă consiliere socială și alinarea singurătății. În fiecare an suntem sunați de peste 5,000 de seniori din România, iar în cei 10 ani de când Fundația Regală Margareta a României a lansat linia telefonică, am primit peste 100,000 de apeluri. Căutăm o persoană comunicativă, răbdătoare și empatică pentru postul de Asistent Social pentru echipa Telefonul Vârstnicului, la București.
Care va fi rolul tău la Telefonul Vârstnicului?
- Vei răspunde la telefon, zi de zi, vei comunica cu seniorii care ne apelează de peste tot din țară și le vei oferi soluții adecvate problemelor lor (informații, consiliere socială și sprijin emoțional)
- Vei contribui și vei participa la activitățile offline de socializare pentru seniori (TeleClubul Seniorilor, prânzuri de socializare pentru seniori, mini-evenimente dedicate acestora etc)
- Vei fi parte a programului de reapelare săptămânală pentru aproximativ 30 de seniori a căror persoană de contact vei rămâne pe termen lung
- Vei contribui la actualizarea bazei noastre de date cu servicii specializate pentru seniori și la redactarea documentației specifice serviciului nostru social
- Vei lucra alături de celelalte două colege asistenți sociali de la Telefonul Vârstnicului, și de coordonatorul programului
- Vei fi implicat(ă) în pregătirea și derularea Conferinței Naționale Bune Practici pentru o Bătrânețe Frumoasă, care are loc în fiecare an în jurul zilei de 1 Octombrie, Ziua Internațională a Persoanelor Vârstnice
- Vei participa la alte activități și proiecte ale fundației noastre și îi vei sprijini pe ceilalți membri ai echipei fundației, în funcție de necesitate
Cum îți dai seama dacă ești persoana potrivită? Dacă răspunzi cu „Da!” la întrebările de mai jos:
- Ai studii superioare în asistență socială și aviz de exercitare a profesiei de asistent social?
- Ai experiență anterioară în lucrul cu seniorii, în domeniul social, sau în sectorul neguvernamental? Dacă da, atunci ai deja un avantaj!
- Ai capacitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual, cu supervizare minimă?
- Ai abilități bune de comunicare, empatie, răbdare și interes pentru a rezolva diverse nevoi ale apelanților seniori, ai atenție la detalii?
- Ai o atitudine proactivă, constructivă?
- Locuiești în București?
- Ai cunoștințe de utilizare a computerului și a următoarelor programe: Microsoft Office, în special Word, Excel, Outlook, baze de date CRM?
De ce să vii în echipa noastră?
- Îți oferim un post full-time, cu program în ture alternative de 8 ore/zi (luni-vineri 8-16 sau 12-20; sâmbăta 8-16)
- Vei face parte dintr-o echipă de profesioniști cu experiență care oferă supervizare și sprijin și vei avea oportunitatea să te dezvolți profesional, dacă îți dorești. În plus, munca ta va avea un impact direct în viața celor pe care îi ajuți: vârstnicii
- Mediul de lucru este unul activ, dinamic, prietenos și colaborativ; prețuim dedicarea, empatia, autonomia, responsabilitatea
- Avem o cultură organizațională care încurajează dialogul și inițiativa si valorizează abilitățile personale, investește în membrii echipei și își dorește să îi aibă alături pe termen lung
- Îți oferim salariu fix (normă 8 ore/zi) și contract de muncă pentru o perioadă de cel puțin 1 an, cu prelungire și creștere salarială anuală, dacă îți place la noi și ne place de tine
Ca să aflăm și mai multe despre tine, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă motivație pentru care tu ești persoana potrivită la adresa de email roxana.molocea@fundatiaregala.ro, până la 30 mai 2025.
Menționăm că vom contacta doar candidații care îndeplinesc cerințele noastre și pe care îi selectăm pentru interviu.
Te așteptăm cu drag în echipă pentru a fi parte din povestea noastră!