Teleclubul Seniorilor - un nou serviciu destinat vârstnicilor afectați de singurătate | Fundația Regală Margareta a României
Teleclubul Seniorilor - un nou serviciu destinat vârstnicilor afectați de singurătate | Fundația Regală Margareta a României
20012
post-template-default,single,single-post,postid-20012,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-28060

Teleclubul Seniorilor – un nou serviciu destinat vârstnicilor afectați de singurătate

Teleclubul Seniorilor – un nou serviciu destinat vârstnicilor afectați de singurătate

 

Fundația Regală Margareta a României lansează Teleclubul Seniorilor, un serviciu complementar serviciului de reapelare periodică al liniei de ajutor Telefonul Vârstnicului. TeleClubul Seniorilor reprezintă o soluție pentru alinarea singurătății vârstnicilor care nu au posibilitatea să participe la un club al seniorilor în comunitatea locală, fie pentru că acesta nu există, fie pentru că vârstnicii nu se poate deplasa.

Aproximativ 1.500.000 de vârstnici din România sunt astăzi afectați de singurătate, într-o mai mare sau mai mică măsură, conform studiului național realizat de GfK pentru frmr în septembrie 2015. Acesta releva sentimentul de inutilitate și de singurătate, precum și lipsa unui interlocutor în topul celor 5 probleme ale bătrânilor din România.

Prin intermediul Teleclubului Seniorilor, vârstnicii vor avea ocazia să socializeze și să discute cu alți vârstnici pe diverse teme de interes. Grupul devine astfel o punte emoțională și un sprijin moral, sporind sentimentul de încredere și apartenență.

Ne propunem să conectăm vârstnici cu interse comune prin sesiuni tematice, prin intermediul unei teleconferințe. Discuția permite 5 apelanți simultan și este mediată de un moderator.

La Teleclubul Seniorilor vor participa numai vârstnicii care:

  • și-au exprimat acordul explicit
  • și-au exprimat în trecut dorința de a participa la cluburi de seniori, dar nu au acces la un astfel de serviciu
  • și-au exprimat nevoia de a comunica mai mult de 30 de minute în cadrul procesului de reapelare
  • și-au exprimat nevoia de a comunica și cu persoane de vârste aproapiate cu a lor
  • și-au exprimat dorința de a fi reapelați mai des de o dată pe săptămână în cadrul procesului de reapelare

Proiectul este finanțat prin programul Connecting for Good 2017 al Fundației Vodafone România și de compania Johnson Wax.

Connecting for Good este un program strategic al Fundației Vodafone România prin care sunt finanțate anual proiecte ale organizațiilor neguvernamentale ce folosesc tehnologia mobilă pentru a rezolva probleme sociale, din domeniul sănătății și al educației.

Johnson Wax este o companie de familie, aflată la a 5-a generație, cu 131 ani de experiență în produse pentru îngrijirea casei . Compania desfășoară operațiuni în peste 70 de țări, iar produsele sale se vând peste tot în lume.
Principiile pe care aceștia își bazează activitatea în fiecare zi sunt siguranța și sănătatea familiei și a mediului înconjurator. Johnson Wax România susține dezvoltarea comunității prin proiecte umanitare .



Doneaza